Μόλις γεννήσατε και θέλετε να ξεκινήσετε να αθλείστε για να χάσετε τα κιλά της εγκυμοσύνης; H Ιωάννα Βαπορίδη (www.aquabirth.gr) καθηγήτρια φυσικής αγωγής, ειδικευμένη στην άσκηση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και της λοχείας, δημιούργησε για εσάς τις νέες μαμάδες, ένα υπέροχο πρόγραμμα και σας καλεί να βγείτε στο πάρκο και να το δοκιμάσετε παρέα με τα μωράκια σας!

Οι επαναλήψεις είναι ενδεικτικές, η κάθε μανούλα πρέπει να κινείται σύμφωνα με τη δική της φυσική κατάσταση!

Από όρθια θέση, κρατάω το καροτσάκι με τα δυο μου χέρια λυγισμένα και εκπνέοντας κάνω βαθύ κάθισμα, σπρώχνοντας το καροτσάκι προς τα μπροστά και τεντώνοντας τα χέρια μου! Επαναλάβετε 15-20 φορές.

vap1-2

Κρατώντας το καροτσάκι με τα δυο μου χέρια κάνω βήμα μπροστά με βαθύ κάθισμα και στη συνέχεια τεντώνω τα πόδια μου. Επαναλαμβάνω με το άλλο πόδι. Επαναλάβετε 20 φορές

vap3-4

Περπάτημα προς τα μπροστά με περιφορές χεριών. Τα χέρια πρέπει να είναι τεντωμένα και το κεφάλι να τα ακολουθεί. Επαναλάβετε 30 φορές

vap5

Διάταση τετρακεφάλου. Από όρθια θέση και κρατώντας το καροτσάκι με το ένα χέρι, τραβάω το ένα μου πόδι προς τα πίσω λυγίζοντας το γόνατο. Μένω για 10’’ και αλλάζω πόδι.

vap6

Διάταση μηριαίου δικέφαλου και γαστροκνημίου. Κρατώντας το καροτσάκι με το ένα μου χέρι ακουμπάω τη φτέρνα του ενός ποδιού στο έδαφος και φέρνω τα δάχτυλα προς τα πάνω μέχρι να νιώσω ένα τράβηγμα στη γάμπα και στο δικέφαλο. Το άλλο πόδι λυγίζει. Μείνετε για 10’’ και αλλάξτε πόδι.

vap7

Ιωάννα Βαπορίδη, MSc καθηγήτρια φυσικής αγωγής, www.aquabirth.gr

Πηγή: www.joytv.gr