Έχετε φτάσει στην τελική ευθεία αλλά ο ύπνος είναι ακόμα ένα από τα πράγματα που σας δυσκολεύουν ιδιαίτερα!

Η κοιλίτσα σας έχει μεγαλώσει αρκετά, το μωρό πιέζει το διάφραγμα και η αναπνοή σας έχει δυσκολέψει, οι κράμπες στα πόδια είναι ένα φαινόμενο που μπορεί να είναι πιο έντονο τώρα, οι πόνοι στη μέση και την πλάτη, οι συχνές επισκέψεις στην τουαλέτα, οι καούρες, ακόμα και οι κινήσεις του μωρού που τώρα θα σας φαίνονται ιδιαίτερα έντονες!

Τι μπορούμε να κάνουμε όμως για όλα αυτά και πως μπορούμε να έχουμε πιο ποιοτικό ύπνο όσο φτάνουμε προς το τέλος;

Προσπαθείτε να αποφύγετε να κοιμάστε ανάσκελα! Αλλά αν είναι η μοναδική θέση που βολεύεστε βάλτε αρκετά μαξιλάρια πίσω σας, σαν να κάθεστε και ακουμπώντας πάντα τη μέση σας σε μαξιλάρια ή στο στρώμα!Έτσι θα αποφύγετε τη δύσπνοια και τις καούρες!

Προτιμάτε την πλάγια θέση, από την αριστερή πλευρά, με μαξιλάρια ανάμεσα στα πόδια, ίσως κάτω από την κοιλιά αν το επιθυμείτε αλλά και πίσω στη μέση σας για καλύτερη στήριξη!

Κάντε ένα ζεστό μπάνιο πριν τον ύπνο, θα νιώσετε πολύ πιο όμορφα και ανάλαφρα αλλά θα χαλαρώσουν και οι μεις σας! Κάντε ένα ελαφρύ μασάζ στα πόδια σας με αμυγδαλέλαιο για να αποφύγετέ τις βραδινές κράμπες!

Γυμναστείτε! Επιλέξτε ένα εξειδικευμένο πρόγραμμα όσο φτάνετε πιο κοντά στον τοκετό που θα σας τονώνει μυικά αλλά και θα σας ανακουφίζει από τους αναπόφευκτους πόνους της εγκυμοσύνης.

Αποφύγετε να πίνετε πολλά υγρά πριν τον ύπνο

Αποφεύγετε να καταναλώνετε βαριά και πικάντικα φαγητά προς το βράδυ, μπορεί να σας προκαλέσουν δυσπεψία και καούρες!

Φοράτε άνετα ρούχα- πιτζάμες που δεν θα δυσκολεύουν κι άλλο τις κινήσεις σας στο κρεβάτι.

Κάντε χαλαρές αναπνοές, όμορφες σκέψεις και διώξτε κάθε άγχος πριν τον ύπνο

Καλή ξεκούραση!!

Ιωάννα Βαπορίδη, MSc καθηγήτρια φυσικής αγωγής ειδικευμένη στην άσκηση στην εγκυμοσύνη, τον τοκετό και τη λοχεία.

Πηγή: www.momsclubmagazine.gr