Δοκίμασε τις παρακάτω ασκήσεις yoga λίγη ώρα πριν κοιμηθείς και ετοιμάσου για ακόμη πιο ξεκούραστες και αναζωογονητικές νύχτες! Σε συνδυασμό με την πλήρη χαλάρωση που σου προσφέρουν, θα σας βοηθήσουν να έχετε έναν πιο φυσιολογικό και ξεκούραστο ύπνο, θα βελτιώσουν την κυκλοφορία του αίματος, θα χαλαρώσουν τις κύριες μυικές ομάδες, σας θα σε βοηθήσουν να έχεις μεγαλύτερη αυτοσυγκέντρωση και καλύτερη αναπνοή.

1. Ανοίξτε τα πόδια σας όσο περισσότερο μπορείτε και στρέψτε τα δάχτυλα να κοιτάνε προς τα μπροστά. Εισπνέυστε και φέρτε τα χέρια σας στο πλάι, εκπνέυστε και σκύψτε προς τη δεξιά πλευρά, πιάνοντας την εξωτερική πλευρά του δεξιού ποδιού. Φέρτε το αριστερό σας χέρι ίσιο στην ευθεία του ώμου προς τα πάνω. Μείνετε σε αυτή τη θέση για 5’’ και επαναφορά στην αρχική και να κάνετε την ίδια άσκηση και από την άλλη πλευρά. Επαναλάβετε 3 φορές για κάθε πλευρά.

1_1 (1)
2. Ξαπλώστε μπρούμυτα ακουμπόντας στους αγκώνες και τον πήχη στο πάτωμα. Πλέξτε τα χερια μεταξύ τους και εκπνέοντας αφήστε το κεφάλι και το πάνω μέρος της πλάτης να χαλαρώσουν και να έρθουν προς τα μπροστά. Εισπνέυστε , σηκώνοντας το κεφάλι προς τα πάνω καθώς και την πλάτη προς τα πάνω και πίσω μέχρι να νιώσετε ένα ελαφρύ τράβηγμα στην σπονδυλική στήλη. Επαναλάβετε 3 φορές.

2_@
3. Κυλήστε προς τα πίσω, φέρνοντας τα γόνατα στο μέτωπο και στηρίζοντας τη μέση με τα χέρια σας. Μείνετε μερικά δευτερόλεπτα σ αυτή τη θέση και προσπαθείστε να ισιώσετε αργά τα πόδια προς τα πάνω. Στη συνέχεια ξαναφέρνετε τα γόνατα κοντά στο μέτωπο και σιγά – σιγά κυλήστε προς τα κάτω. Κάντε αυτή την άσκηση μόνο μια φορά. Η άσκηση αυτή χαλαρώνει το νευρικό σύστημα και εξαλείφει την κόπωση

3_3 (1)

Ιωάννα Βαπορίδη, MSc καθηγήτρια φυσικής αγωγής, www.aquabirth.gr

Πηγή: www.joytv.gr