REMOVE

gyrokinesis

Η gyrokinesis είναι μια μέθοδος εκγύμνασης που ανέπτυξε ι ο χορευτής Juliu Horvath σε συνεργασία με τον φυσικοθεραπευτή αδερφό του Paul Horvath τη δεκαετία του ΄80. Στην Ελλάδα διδάσκεται τα τελευταία χρόνια και πλέον έχει αρχίσει να αποκτά αρκετούς οπαδούς. 

Βασισμένη στις αρχές της γιόγκα, της κολύμβησης, του χορού και του τάι τσι, η μέθοδος gyrokinesis® στοχεύει στη βαθιά εκγύμναση του σώματος μέσω της ενεργοποίησης του νευρικού συστήματος. Κινητοποιεί ολόκληρη την σπονδυλική στήλη σε συνδυασμό με τα άκρα.  Η μέθοδος gyrokinesis® αποτελείται από μια αλληλουχία κινήσεων-ασκήσεων που έχουν συνεχόμενη ροή σαν χορογραφία. Οι στάσεις δεν κρατούνται για μεγάλη χρονική διάρκεια. Αντίθετα είναι ομαλά και αρμονικά συνδεδεμένες μέσω της χρήσης της αναπνοής κάνοντας τις ασκήσεις να μοιάζουν περισσότερο σαν χορός, όπου η ρευστότητα των κινήσεων είναι το κλειδί.

Μετά από κάθε εφαρμογή το σώμα λύνεται, ψηλώνει, τα πλευρά ανοίγουν, τα άκρα μακραίνουν! Η μέθοδος gyrokinesis®  έχει σαν αποτέλεσμα την βελτίωση της ευλυγισίας και της ελαστικότητας, την ενεργοποίηση και ενδυνάμωση όλων των μυών, ακόμα και των εν τω βάθει, την αύξηση της κινητικότητας των αρθρώσεων και ένα γενικό αίσθημα ευεξίας. Προωθεί την σωστή αναπνοή και την καλύτερη οξυγόνωση του αίματος, καθώς είναι αερόβια άσκηση, αφού συντονίζεται η αναπνοή με την κίνηση. Επανεκπαιδεύει το σώμα να κινείται με ρευστότητα, ηρεμία και δύναμη. Εξαιτίας της μεγάλης ροής στην κίνηση, το σώμα δέχεται ένα ευεργετικό μασάζ στα όργανα, με αποτέλεσμα τη φυσική αποτοξίνωση του οργανισμού. Τέλος λόγω της διέγερσης του συνδετικού ιστού θεωρείται η άσκηση της αντιγήρανσης.

Ακόμα και μετά από ένα μάθημα μπορεί να παρατηρήσει σημαντικές αλλαγές στο σώμα του!!

Η μέθοδος gyrokinesis® περιλαμβάνει ασκήσεις από καθιστή θέση σε σκαμπό, στο πάτωμα και από όρθια θέση. Πολύ σπουδαίο ρόλο στη φιλοσοφία της μεθόδου παίζει η αναπνοή που είναι βαθιά και συντονίζεται με την κίνηση. Απευθύνεται σε απλούς ασκούμενους που θέλουν να γυμναστούν με τον καλύτερο τρόπο, χωρίς επιβαρύνσεις και τραυματισμούς. Γι’ αυτό το λόγο είναι πολύ καλή γυμναστική και για γυναίκες μετά τον τοκετό!!

Θα χρειαστούμε από εσάς άνετα ρούχα και το μάθημα γίνεται χωρίς παπούτσια! 

Απαραίτητη για την συμμετοχή σας είναι η προσκόμιση μιας γραπτής βεβαίωσης από τον καρδιολόγο ή τον παθολόγο σας! Καθώς και η κράση θέσης! 

Το μάθημα πραγματοποιείται από την Δέσποινα Ρήσσου, πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια GYROKINESIS® 

19.00- 19.50