Θέλεις να σφίξεις κοιλιακούς,γοφούς, μηρούς και μπράτσα χωρίς ακριβούς εξοπλισμούς και μηχανήματα στην άνεση του σπιτιού σου; Η Ιωάννα σου δείχνει τον τρόπο! Με μόνο μια καρέκλα και 3 απλές συνδυαστικές ασκήσεις θα καταφέρεις να τονώσεις και να γυμνάσεις συνολικά όλο σου το σώμα μέσα σε λίγα λεπτά κι όλα αυτά στην άνεση του σαλονιού σου!

Διαλέξαμε τις συγκεκριμένες ασκήσεις γιατί είναι ιδανικές, για εμάς που θέλουμε να ανορθώσουμε την περιοχή των γλουτών, να κάψουμε το περιττό λίπος (αντίο ψωμάκια!) και να σβήσουμε τα αντιαισθητικά σημάδια κυτταρίτιδας από τους μηρούς, ενώ την ίδια στιγμή γυμνάζουμε έξυπνα και τους κοιλιακούς και τα μπράτσα!

1. Φέρνουμε μια καρέκλα στο πλάι και πατάμε πάνω της ώστε να ανέβουμε όρθιες πάνω σε αυτή με το ένα πόδι! Επαναλαμβάνουμε την άσκηση 12 φορές με το ένα πόδι και μετά με το άλλο!!

17

2. Ξαπλώνουμε στο έδαφος και βάζουμε τις φτέρνες μας πάνω στην καρέκλα. Ανεβάζουμε τη λεκάνη μας σε τέτοιο ύψος που το σώμα μας να είναι σε μια ευθεία και εναλλάξ ανεβοκατεβάζουμε τεντωμένα τα πόδια μας! Επαναλάβετε την άσκηση 20 φορές.

26

3. Φέρνω τα χέρια μου στο έδαφος στην ευθεία των ώμων και τα πόδια μου πάνω σε μια καρέκλα πατώντας στα δάχτυλα! Προσπαθώ το σώμα μου να είναι σε ευθεία και φέρνω εναλλάξ τα γόνατα μου προς το στήθος!Επαναλαμβάνετε την άσκηση 20 φορές.

3. (1)

Ιωάννα Βαπορίδη, MSc καθηγήτρια φυσικής αγωγής, www.aquabirth.gr

Πηγή: www.joytv.gr