Το σχοινάκι αποτελεί έναν απλό, οικονομικό, εύκολο και πολύ αποτελεσματικό τρόπο εκγύμνασης όλου του σώματος. Η Ιωάννα Βαπορίδη, MSc καθηγήτρια φυσικής αγωγής, www.aquabirth.gr, δίνει τις κατάλληλες συμβουλές για να ξεκινήσεις.

1. Κάντε καλό ζέσταμα στην αρχή του προγράμματός σας και καλές διατάσεις στο τέλος. Να μένετε τουλάχιστον 10’’ σε κάθε διάταση.

2. Ο τρόπος αυτός εκγύμνασης καίει πολύ περισσότερες θερμίδες απ’ ότι φαντάζεστε, σε 30 λεπτά σχοινάκι, αναλογούν 300 θερμίδες. Την πρώτη φορά ξεκινήστε με όσο χρόνο εσείς μπορείτε 2-3 λεπτά και αυξήστε σταδιακά το χρόνο σας περνώντας οι συνεδρίες. Κάντε όσα διαλείμματα σας είναι απαραίτητα.

3. Φοράτε πάντα κολλητά ρούχα, για να μην μπερδευτούν στα πόδια σας και καλά αθλητικά παπούτσια για να αποφύγετε τους κραδασμούς και να προστατέψετε τη μέση και τα γόνατά σας.

4. Αποφύγετε το τσιμέντο, το χαλί και την άσφαλτο για την εξάσκησή σας. Προτιμάτε κάποιο ειδικό χαλάκι γυμναστικής ή ξύλινο πάτωμα.

5. Το σχοινάκι είναι η ιδανική άσκηση για καύση λίπους, επίσης μας βοηθάει να αποκτήσουμε μια καλή φυσική κατάσταση να βελτιώσουμε το καρδιαγγειακό μας σύστημα και τονώσουμε όλους τους μύς

6. Μην ξεχνάτε να αναπνέετε κανονικά σ όλη τη διάρκεια της άσκησης.

7. Ιδανικό για όλη την οικογένεια!

10 τρόποι για να εμπλουτίσετε το πρόγραμμά σας:

1. Εναλλάξ πόδια, ελαφρώς λυγισμένα γόνατα.

2. Ταυτόχρονα μικρά πηδηματάκια με τα δυο πόδια μαζί

3. Δύο πόδια μαζί- πίσω φτέρνες.

4. Εναλλάξ πηδηματάκια, με ψηλά γόνατα

5. Ταυτόχρονα πηδηματάκια – ψηλά και ενωμένα γόνατα.

6. Ελέυθερα πόδια, σταυρωνω χέρια

7. Κλειστά πόδια, μικρά πηδηματάκια δεξιά και αριστερά

8. Κλειστά πόδια μικρά πηδηματάκια μπρος πίσω

9. Κουτσό- εναλλάξ πόδια

10. Ανοίγω- κλείνω πόδια στο πλάι.

Ιωάννα Βαπορίδη, MSc Καθηγήτρια φυσικής αγωγής , www.aquabirth.gr

Πηγή: www.joytv.gr