Κάθε μέλλουσα νέα μαμά συχνά αναρωτιέται αν τα κιλά της εγκυμοσύνης ήρθαν…για να μείνουν. Πώς άλλωστε να γυμναστείς με την «κοιλιά» στο στόμα; Κι όμως!Αυτές οι ασκήσεις yoga είναι σχεδιασμένες γι” αυτό ακριβώς, αλλά και για να βοηθήσουν το σώμα να προετοιμαστεί για τον τοκετό και να ανακουφίσουν από τις κράμπες και τις ενοχλήσεις που πιθανότατα νιώθεις και φυσικά να παραμείνεις fit!Μπορούν να γίνουν σ’όλη τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και στο πρώτο τρίμηνο, έχοντας πάντα βέβαια τη σύμφωνη γνώμη του γυναικολόγου σου!


1. Κάθεστε στο έδαφος και τεντώνετε το ένα πόδι στο πλάι, το πέλμα να είναι προς τα πάνω, flex. Το άλλο πόδι μένει λυγισμένο . Παίρνετε εισπνοή και στην εκπνοή κάνετε κάμψη στο πλάι χωρίς να πιέζετε την κοιλιά σας! Εισπνέετε στο κέντρο και κάνετε κάμψη και από την άλλη πλευρά. Μένετε σε κάθε πλευρά για 10 αναπνοές και αλλάζετε πόδι.

127
2. Κάθεστε στα γόνατα. Στη συνέχεια απλώνετε το ένα πόδι στο πλάι τεντωμένο με το πέλμα να πατάει στο πάτωμα, απλώνετε τα χέρια σας μπροστά τεντωμένα. Προσοχή να μην πιέζετε την κοιλιά σας! Εισπνέετε και εκπνέοντας κιάνετε ένα κύκλο με το δεξί σας χέρι και ανεβάζετε ταυτόχρονα και το σώμα σας προς τα πάνω. Προσπαθείτε η πλάτη σας να είναι όσο πιο ίσια γίνεται! Επαναλαμβάνετε την άσκηση από 5- 8 φορές στην κάθε πλευρά

214
3. Κάθεστε στο έδαφος και τεντώνετε το ένα πόδι στο πλάι, το πέλμα να είναι προς τα πάνω, flex. Το άλλο πόδι μένει λυγισμένο. Τα χέρια χαλαρά στο πλάι. Εισπνέετε και εκπνέοντας στηρίζεστε στο αριστερό σας χέρι και τεντώνετε το σώμα σας προς τα πάνω. Προσπαθήστε να μην τραβάτε την κοιλιά σας! Επαναλάβετε την άσκηση 5-8 φορές στην κάθε πλευρά.

314

Ιωάννα Βαπορίδη, MSc καθηγήτρια φυσικής αγωγής, ειδικευμένη στην άσκηση στην εγκυμοσύνη και τη λοχεία, www.aquabirth.gr

Πηγή: www.joytv.gr