Το ό,τι πας γυμναστήριο είναι σίγουρα μια πολύ θετική επιλογή. Η γυμναστική πρέπει να είναι κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Ωστόσο, για να έχεις και τα αποτελέσματα που επιθυμείς, και να αποφύγεις τραυματισμούς, καλό είναι να γνωρίζεις πέντε κοινά λάθη που συχνά επαναλαμβάνουμε και τα οποία είναι καθοριστικά για τον τρόπο που γυμναζόμαστε:

1. Αποφύγετε να κάνετε διατάσεις για ζέσταμα, προτιμάτε να τις κάνετε στο τέλος του προγράμματός σας αλλά ποτε μην τις προσπερνάτε!

2. Όταν το σώμα σας πονά ή είσαστε πιασμένοι μυϊκά μην αποφεύγετε να πηγαίνετε για άσκηση! Αυτό θα σας βοηθήσει να επανέλθετε!

3. Μην θεωρείτε ότι αν δεν πέσετε στο κρεββάτι από τους πόνους δεν έχετε δουλέψει αρκετά!

4. Μην εφαρμόζετε κάθε μέρα το ίδιο πρόγραμμα. Αλλάξτε για να δουλεύετε και άλλες μυϊκές ομάδες!

5. Συνδειάζετε πάντα στην προπόνησή σας αερόβιες ασκήσεις και βάρη.

Η καθοδήγηση του γυμναστή σας είναι σημαντική, αλλά καλό είναι να γνωρίζετε κι εσείς όσα πρέπει να κάνετε.

Από την Ιωάννα Βαπορίδη, MSc καθηγήτρια φυσικής αγωγής, www.aquabirth.gr

Πηγή: www.joytv.gr