Τα οφέλη της άσκησης στην εγκυμοσύνη είναι πολλά και αποδεδειγμένα επιστημονικά για σας και το μωρό σας, ακόμα και αν δεν γυμναζόσασταν πριν από αυτή!

Εάν όμως η άσκηση σας φαίνεται κάτι ακατόρθωτο για την περίοδο αυτή, εμείς στο Aquabirth σας προτείνουμε 9 τρόπους για να παραμείνετε δραστήριες, από το να επιλέξετε έναν καθιστικό τρόπο ζωής!

  1. Προτιμάτε να πηγαίνετε σε κοντινές αποστάσεις με τα πόδια από το να πάρετε το αυτοκίνητο!!
  2. Βάλτε στο καθημερινό σας πρόγραμμα μια βόλτα στο πάρκο!
  3. Ανεβείτε με τις σκάλες αντί να πάρετε το ασανσέρ.
  4. Κάντε τις σακούλες από τα ψώνια, βαράκια! Λυγίστε και τεντώστε τα χέρια σας, κρατώντας όσο το δυνατόν καλύτερη στάση του κορμού και χωρίς να ρίχνετε το βάρος στην κοιλιά σας!
  5. Κάντε δουλειές στο σπίτι με μουσική!!
  6. Αν έχετε σκύλο, πηγαίνετε μια βόλτα για περπάτημα.
  7. Ασχοληθείτε με την κηπουρική
  8. Βάλτε την αγαπημένη σας μουσική και χορέψτε!!
  9. Το καλοκαίρι φτάνει..επιλέξτε έναν κατάλληλο προορισμό και πηγαίνετε για μπάνιο!

 

Γράφει η Ιωάννα Βαπορίδη, MSc καθηγήτρια φυσικής αγωγής, ειδικευμένη στην άσκηση στην εγκυμοσύνη, τον τοκετό και τη λοχεία.