Η Ιωάννα Βαπορίδη μας δείχνει 3 εύκολες ασκήσεις pilates που μπορούν να δοκιμάσουν οι νέοι μπαμπάδες με τα μωράκια τους.

Είναι μια εξαιρετική ευκαιρία όχι μόνο να ασκηθούν οι ίδιοι, αλλά και να έρθουν πιο κοντά με το μωρό, δημιουργώντας μεταξύ τους μια σχέση αγάπης και εμπιστοσύνης.

Παρακάτω σας δείχνουμε με μια μπάλα τις βασικές κινήσεις:

1.Έρχεστε σε όρθια θέση, με τα πόδια ελαφρώς λυγισμένα, πιάνετε το μωρό από τις μασχάλες και λυγίζοντας λίγο περισσότερο τα πόδια σας κατεβάζετε το μωρό όσο πιο χαμηλά μπορείτε και εκπνέοντας ανεβάζετε το μωρό λίγο πιο πάνω από το στήθος σας! Μ’ αυτή την άσκηση δουλεύουμε, πόδια- τετρακέφαλο, ώμους και ραχιαίους.

11-1024x512

2.Ερχόμαστε σε όρθια θέση, με τα πόδια μας ελαφρώς λυγισμένα, φέρνουμε το μωρό μπροστά μας, με λυγισμένα χέρια και στην εκπνοή στρίβουμε προς τα δεξιά σφίγγοντας τους κοιλιακούς μας, επαναφορά στην αρχική θέση και στρίβουμε προς τα αριστερά. Με την άσκηση αυτή δουλεύουμε πλάγιους κοιλιακούς, τετρακέφαλο και δικέφαλο.

21

3.Από όρθια θέση, κρατώντας το μωρό μπροστά με λυγισμένα τα χέρια, κάνω εναλλάξ προβολές προς τα μπροστά. Μ΄ αυτή την άσκηση δουλεύουμε τετρακέφαλο, μηριαίο δικέφαλο, γλουτούς, ώμους και δικέφαλο.

31

Ιωάννα Βαπορίδη, MSc καθηγήτρια φυσικής αγωγής, www.aquabirth.gr

Πηγή: www.joytv.gr